Apkalpošanas posms

Apkalpošanas posms

Jebkura elektroniskā sistēma prasa regulāru tehnisko apkopi, lai nodrošinātu stabilu darbību un novērstu bojājumus vai nopietnākus zaudējumus.

SFERA GROUP garantē katram savam klientam konsekventi augstu drošības sistēmu apkalpošanas līmeni, ātru reaģēšanas laiku un individuālu pieeju katram klientam.
Mūsu abonēšanas apkalpošanas pakalpojumu augsto kvalitāti nodrošina:

  • mūsu speciālistu augstā kvalifikācija, ko apliecina diplomi un sertifikāti,
  • precīzas sertificētas ierīces izmantošana,
  • ātra reakcija uz katru pieprasījumu,
  • precīza dokumentācija par katru objektu.

Šīs pakalpojumu garantijas SFERA GROUP sniedz ar katru noslēgto apkalpošanas līgumu. Līguma ietvaros mūsu uzņēmums veic visu nepieciešamo drošības sistēmu, aktīvās aparatūras un citu perifēro ierīču apkopi kā daļu no objekta drošības sistēmas — ar pilnīgu izpildīto darbu dokumentāciju.

Ilgtermiņa apkalpošanas līguma ietvaros mēs nodrošinām:

  • tehniķa izsūtīšanu ne vēlāk kā 24 stundu laikā
  • ātru diagnostiku un problēmu risināšanu gan atsevišķās sistēmās, gan visā kompleksā
  • datu aizsardzību videoierakstu serveros
  • piekļuves tiesību pārvaldību visām apakšsistēmām
  • video serveru, novērošanas kameru un citu drošības komponentu uzraudzību no mūsu biroja
  • attālinātu administratīvo uzdevumu izpildi, kas neprasa tehniķa fizisku klātbūtni
  • plānotu drošības sistēmas aprīkojuma apkopi

Līguma apkalpošana ietver gan plānotas, gan ārkārtas tehniķa vizītes, kā arī konsultācijas pa tālruni. Mēs strādājam gan pēc apkalpošanas līgumiem, gan pēc pieprasījuma.

Lai saņemtu vairāk informācijas, sazinieties ar mūsu biroja menedžeri pa tālruni vai atstājiet ziņu mūsu Kontaktu lapā.

Kontakts

SFERA GROUP, SIA

Reģ. Nr.: 40103210206
PVN: LV40103210206

Bankas rekvizīti: A/S Swedbank
Kods: HABALV22
Konta Nr. LV06HABA0551024094321

Juridiskā adrese:
Dubnas iela 8-101, Rīga LV-1063